20.11.2023İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
LOJMAN BAŞVURUSU

Lojman Başvurusu

(Başvuru Tarihleri : 20 Kasım 2023 – 01 Aralık 2023)

Mehmet Ali Akman Mah. 15. Sk. No:15 D:5 adresimizde bulunan 6271 ada 23 parsel brüt 105 m2  lojmanımıza ait başvuru ilanıdır.

Üniversitemiz Akademik (Rektör, Rektör Yardımcısı, Dekan, Dekan Yardımcısı, Bölüm Başkanı, Anabilim Dalı Başkanı, Bilim Dalı Başkanı, Yüksekokul Müdürü, Enstitü Müdürü, Okul Müdür Yardımcısı, Enstitü Müdür Yardımcısı, Profesör, Doçent, Yardımcı Doçent, Öğretim Görevlisi) ve İdari (Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı, Daire Başkanı, Hukuk Müşaviri, Fakülte Sekreteri, Şube Müdürü, Enstitü Sekreteri, Yüksekokul Sekreteri) kadrolarında bulunan personellerimiz başvuruda bulunabileceklerdir.

Başvuruda Gerekli Belgeler

1.Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesi ( İdari ve Mali İşler web sayfası üzerindeki formlar kısmından ya da aşağıdaki bağlantıdan belgenin boş hali indirilebilir. )

2.Hizmet Belgesi (Bağlı bulunulan birimden ya da aşağıdaki bağlantıdan belgenin boş hali indirilebilir. Personel Daire Başkanlığı tarafından doldurulmuş imzalanmış ve mühürlenmiş olmalıdır. Aksi takdirde kabul edilmeyecektir.)

Askerlik hizmeti ödenmiş ya da yedek subay olarak yapılmış ise personel işleri tarafından tam tarihleri, ödendi ya da yedek subay ibaresi  yazılmış olmalıdır. )

 HİTAP’tan alınan Hizmet Belgeleri imzalı olsa dahi geçerli olmayacaktır.

3.Başvuruda bulunanın aylık ve özlük hakları dışındaki gelir/gelirlerine ilişkin belge (döner sermaye, kira vb.)

4.Birlikte oturacağı kişilere ait (geliri olan eş,çocuk) gelir belgesi (maaş, ücret, ikramiye, emekli maaşı, konut kirası, vergi levhası vb. Eş maaş belgesi için E-Devlet ya da online olarak alınmış belgeler alınabilir.  )

5.Eş çalışmıyor ise çalışmadığına dair belge (E-Devlet ya da SGK sayfasından alınabilir)

6.Eşi ve çocukları dışında kanunen bakmakla yükümlü olduğu ve konutta birlikte oturacağı anne-baba varsa (değerlendirmede dikkate alınabilmesi için) mahkemeden alınan bakmakla yükümlü olduğuna dair belge

7.Boşanmış ve çocuk sahibi olanların çocuğun velayetinin kendisinde olduğunu belirtir mahkeme kararı belgesinin fotokopisi

8. Çocuklardan öğrenci olanların okuduğuna dair öğrenim belgesi veya öğrenci kimlik kartı fotokopisi (e-okul ya da e-devletten alınabilir)

9.Hizmet veya görev tahsisli oturuluyor/oturulmuş ise bu durumu gösterir resmi belge

10. Eşiniz ve çocuklarınız dahil kanunen bakmakla yükümlü olduğunuz ve konutta beraber oturacağınız aile fertlerinden engelli olanların her birine ait yüzde 40 ve üzerinde engelli olunduğuna dair yetkili sağlık kurullarından alınan raporun aslı ya da aslı gibidir yapılmış hali  (Rapor ibraz edilememesi halinde değerlendirmeye dahil edilmeyecektir.)

11. Gazilik belgesi veya şehit yakını olunduğuna dair onaylı belge (Belgesi olmayanların beyanları kabul edilmeyecektir.)

 

 

 

Kamu Konutlari Tahsis Talep Beyannamesi (Başvuru Formu )

İNDİR

Hizmet Belgesi

İNDİR

 

 

Başvurular

20 KASIM 2023 - 01 ARALIK 2023 tarihleri arasında

sadece EBYS sistemi üzerinden

Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Sekreterlikleri, Daire Başkanlıkları, Merkez Müdürlükleri ve Bölüm Başkanlıkları 

aracılığı ile gerçekleştirilecektir.

 

Şahsi başvurular kabul edilmeyecektir.

 

 

 


20.11.2023İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
LOJMAN BAŞVURUSU

Lojman Başvurusu

(Başvuru Tarihleri : 20 Kasım 2023 – 01 Aralık 2023)

Mehmet Ali Akman Mah. 15. Sk. No:15 D:5 adresimizde bulunan 6271 ada 23 parsel brüt 105 m2  lojmanımıza ait başvuru ilanıdır.

Üniversitemiz Akademik (Rektör, Rektör Yardımcısı, Dekan, Dekan Yardımcısı, Bölüm Başkanı, Anabilim Dalı Başkanı, Bilim Dalı Başkanı, Yüksekokul Müdürü, Enstitü Müdürü, Okul Müdür Yardımcısı, Enstitü Müdür Yardımcısı, Profesör, Doçent, Yardımcı Doçent, Öğretim Görevlisi) ve İdari (Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı, Daire Başkanı, Hukuk Müşaviri, Fakülte Sekreteri, Şube Müdürü, Enstitü Sekreteri, Yüksekokul Sekreteri) kadrolarında bulunan personellerimiz başvuruda bulunabileceklerdir.

Başvuruda Gerekli Belgeler

1.Kamu Konutları Tahsis Talep Beyannamesi ( İdari ve Mali İşler web sayfası üzerindeki formlar kısmından ya da aşağıdaki bağlantıdan belgenin boş hali indirilebilir. )

2.Hizmet Belgesi (Bağlı bulunulan birimden ya da aşağıdaki bağlantıdan belgenin boş hali indirilebilir. Personel Daire Başkanlığı tarafından doldurulmuş imzalanmış ve mühürlenmiş olmalıdır. Aksi takdirde kabul edilmeyecektir.)

Askerlik hizmeti ödenmiş ya da yedek subay olarak yapılmış ise personel işleri tarafından tam tarihleri, ödendi ya da yedek subay ibaresi  yazılmış olmalıdır. )

 HİTAP’tan alınan Hizmet Belgeleri imzalı olsa dahi geçerli olmayacaktır.

3.Başvuruda bulunanın aylık ve özlük hakları dışındaki gelir/gelirlerine ilişkin belge (döner sermaye, kira vb.)

4.Birlikte oturacağı kişilere ait (geliri olan eş,çocuk) gelir belgesi (maaş, ücret, ikramiye, emekli maaşı, konut kirası, vergi levhası vb. Eş maaş belgesi için E-Devlet ya da online olarak alınmış belgeler alınabilir.  )

5.Eş çalışmıyor ise çalışmadığına dair belge (E-Devlet ya da SGK sayfasından alınabilir)

6.Eşi ve çocukları dışında kanunen bakmakla yükümlü olduğu ve konutta birlikte oturacağı anne-baba varsa (değerlendirmede dikkate alınabilmesi için) mahkemeden alınan bakmakla yükümlü olduğuna dair belge

7.Boşanmış ve çocuk sahibi olanların çocuğun velayetinin kendisinde olduğunu belirtir mahkeme kararı belgesinin fotokopisi

8. Çocuklardan öğrenci olanların okuduğuna dair öğrenim belgesi veya öğrenci kimlik kartı fotokopisi (e-okul ya da e-devletten alınabilir)

9.Hizmet veya görev tahsisli oturuluyor/oturulmuş ise bu durumu gösterir resmi belge

10. Eşiniz ve çocuklarınız dahil kanunen bakmakla yükümlü olduğunuz ve konutta beraber oturacağınız aile fertlerinden engelli olanların her birine ait yüzde 40 ve üzerinde engelli olunduğuna dair yetkili sağlık kurullarından alınan raporun aslı ya da aslı gibidir yapılmış hali  (Rapor ibraz edilememesi halinde değerlendirmeye dahil edilmeyecektir.)

11. Gazilik belgesi veya şehit yakını olunduğuna dair onaylı belge (Belgesi olmayanların beyanları kabul edilmeyecektir.)

 

 

 

Kamu Konutlari Tahsis Talep Beyannamesi (Başvuru Formu )

İNDİR

Hizmet Belgesi

İNDİR

 

 

Başvurular

20 KASIM 2023 - 01 ARALIK 2023 tarihleri arasında

sadece EBYS sistemi üzerinden

Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Sekreterlikleri, Daire Başkanlıkları, Merkez Müdürlükleri ve Bölüm Başkanlıkları 

aracılığı ile gerçekleştirilecektir.

 

Şahsi başvurular kabul edilmeyecektir.