2023 Yılı Akademik Teşvik Başvuru İşlemleri Hakkında

DUYURU

Başvuru yapacak öğretim üyesi ve elemanları için:

Takvim”: Başvuru yapacak öğretim üyesi ve elemanlarının, ilan edilen “Takvim” dâhilinde işlemlerini yürütmeleri gerekmektedir.

Kanıtlayıcı Belgeler”: Puanlama yapılacak faaliyet ve alt faaliyetler için “İstenen Belgeler” formundaki belgeler, aynı formdaki açıklamalar dikkate alınarak eksiksiz bir şekilde Başvuru Dosyasına eklenecektir. Faaliyetler dijital olarak flash disk içinde Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Başkanına teslim edilecektir.  Ayrıca Flash disk içinde içindekiler formunda listelenmiş tüm belgelerin elektronik halleri de bulunacaktır.

İçindekiler Formu”: Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları ve Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’nun kontrolünü kolaylaştırmak amacıyla oluşturulmuş olan “İçindekiler Formu” doldurularak faaliyetlerin bulunduğu flash diskte bulunacaktır. Bu form istenildiği kadar genişletilebilir.

“Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Karar Tutanağı”: Bu form ilgili öğretim üyesince doldurulacak, Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu’na imzalatılacak ve eğer yararlanılacaksa, senyör ismi belgelendiren yayınlar (“İstenen Belgeler” formunda karşılık gelen belgelerle birlikte) ilgili tabloya işlenecektir. Bu tablonun yer aldığı sayfa Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından paraflanacaktır.

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları için:

Değerlendirme Tabloları”: Bu formdaki ilk tablo, başvuru yapan bütün öğretim üyesi ve elemanlarının ilgili bilgilerini ve değerlendirme sonrası puanlarını içerecektir.

İkinci tablo ise sadece, eksiği bulunan ve kendisine eksiğini gidermesi için süre verilmesine rağmen bu eksiğini gidermeyen öğretim elemanları için doldurulacaktır. Eksikliklerin gerekçeleri, “İçindekiler Formu”nda yer alan numaralar belirtilerek yazılacaktır.

“Değerlendirme Tabloları” formuna istenildiği kadar ilave satır eklenebilecektir. Bu formdaki bütün sayfalar Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından paraflanacaktır.

Dekanlar/Müdürler için:

“Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Karar Tutanağı”, dekan/müdür tarafından onaylanarak Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’na (Rektör Yardımcılığına), ilan edilen takvime uygun olarak gönderilecektir.

Genel Not: Başvuru yapacak öğretim üyesi ve elemanları ile Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının, başvuru ve değerlendirme için gerekli bütün formları ve belgeleri elektronik ortamda hazırlayarak flash disk içerisinde Fakülte, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulların Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları’na teslim edilecektir. Ayrıca, doldurulacak formların formatında değişiklik yapılmamalıdır.

Fakülte, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokullarının Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyon Başkanları ilgili başvuru dosyalarının Microsoft Teams’e yüklemesini yapılacaktır. Bireysel yükleme yapılmayacaktır. 

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik-17-Ocak 2020

Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru ve Beyan Dilekçesi

Akademik Teşvik Ödeneği İtiraz Formu